WOLF op de vakbeurs Energie

Waar techniek en innovatie elkaar versterken

Komende editie van de Vakbeurs Energie toont WOLF haar nieuwste innovaties op het gebied van verwarming en luchtbehandeling. Met de nieuwste producten en innovaties levert WOLF intelligente, efficiënte en toekomstgerichte systemen en oplossingen voor een optimaal binnenklimaat in zowel utiliteitsprojecten als particuliere bouw, perfect afgestemd op de behoeften van haar klanten.

CHA-monoblock

Een ware krachtpatser uit de natuur

Zo presenteert WOLF op het gebied van verwarming de nieuwe CHA-16/20 warmtepomp met het natuurlijk koudemiddel R290. Daarmee heeft WOLF het succesvolle assortiment van de CHA-monoblock lucht/water-warmtepompen uitgebreid. De CHA-16/20 (vermogen 16 kW bij A-7/W55 en 20,0 kW bij A7/W65) is bijzonder geschikt voor toepassing in grote woningen, appartementencomplexen en de commerciële sector. De warmtepomp kan in een cascade-opstelling van maximaal vijf units geplaatst worden.

De CHA was reeds verkrijgbaar in de versies CHA-07/400V en CHA-10/400V.

BSP-600/800

Meerlagenbuffervat

Naast de CHA-16/20 zullen er diverse innovaties op het gebied van duurzame verwarmingsoplossingen, woonhuisventilatie en zon- thermische installaties te zien zijn, waaronder ook de BSP-W 600 en 800. Deze zeer efficiënte meerlagenbuffervaten, standaard voorzien van verswaterstation voor een hygiënische warmwaterbereiding, zijn speciaal ontwikkeld om toegepast te worden in een warmtepompsysteem.

CGL-2

Compact & doeltreffend

Voor optimale (school-)ventilatie en een gezond en hygiënisch binnenklimaat mogen op de Vakbeurs Energie de ventilatieoplossingen van WOLF niet ontbreken. De WOLF CGL-2 vormt slechts een voorbeeld van de vele mogelijkheden van WOLF als het op het creëren en optimaliseren van een gezond binnenklimaat aan komt.  Met de CGL-2 breidt WOLF de serie compacte WTW-units uit met een staande, decentrale unit. De CGL-2 zorgt voor een hygiënisch, comfortabel binnenklimaat in verschillende gemeenschappelijke ruimten zoals vergaderzalen, onderwijsruimten of eetgelegenheden.

wolf

De WOLF-stand is van dinsdag 10 tot donderdag 12 oktober te vinden op de Vakbeurs Energie in de Brabanthallen ‘s-Hertogenbosch , hal 3 stand D028.

Registreer hier uw bezoek aan vakbeurs Energie