NL

WOLF REFERENTIES
DAAR ZIJN, WAAR HET OP EEN GEZOND BINNENKLIMAAT AANKOMT

Of het nu in appartementen en eengezinswoningen of in musea, universiteiten, voetbalstadions, zwembaden, laboratoria, schepen of ziekenhuizen is: Overal op de wereld zorgen wij van WOLF met onze klimaat- en verwarmingstechniek voor warmte, frisse lucht en een aangenaam binnenklimaat.

Dankzij een consequente systeemdenken ontvangen klanten, architecten, adviseurs en ontwerpers bij WOLF competent en betrouwbaar alles uit één hand: Het prestatieportfolio bevat de segmenten verwarmingsketels, gasgestookte HR-ketelsystemen,warmtepompen en warmwatervoorraadvaten, zonne-energiesystemen, voorraadvaten, luchtbehandelingssystemen, ventilatiesystemen, regelingsystemen en warmtekrachtkoppelingen. Bijgaand vindt u een kleine samenvatting uit onze omvangrijke, internationale WOLF-referentielijst.

Internationale Referenties

Moskou - Luchthaven Domodedovo

Luchtbehandelingsinstallaties van WOLF voor de grootste luchthaven van Rusland. 50 moderne luchtbehandelingskasten zorgen voor een gelijkmatig binnenklimaat

München - Duitse algemene luchtverkeersleiding

Op deze uitermate technische werkplek zorgt klimaattechniek uit de fabriek van WOLF voor een optimaal klimaat.

München - Allianz Arena

Dankzij het moderne luchtbehandelingssysteem van WOLF wordt er jaarlijks meer dan 3.200 ton CO2 in de Allianz Arena bespaard.

Warschau - Nationalstadion

Een WOLF luchtbehandelingssysteem met luchtbehandelingskasten van de serie KG-Top zorgt in het stadion voor goede lucht.

Boekarest - Arena Nationala

Tot de technische uitrusting behoren onder andere een zeer modern luchtbehandelingssysteem uit de fabriek van WOLF.

Berlijn - Mercedes-Benz Arena (O2 World)

Een zeer modern WOLF luchtbehandelingssysteem zorgt in de modernste Arena van Duitsland voor het binnenklimaat.

Düsseldorf - Maritim Hotel

Consequente warmtekrachtkoppeling met de warmtekrachtcentrale van de WOLF-dochter Kuntschar + Schlüter.

Bergisch Gladbach -Schlosshotel Lerbach

Klimaat- en milieuvriendelijke warmte en stroom uit een WOLF-warmtekrachtkoppeling.

Systeemgastronomie

WOLF heeft reeds sinds jaren de hoge eisen van de gastronomie op het gebied van verwarmings-, ventilatie- en luchtbehandelingssystemen onder de knie.

Abu Dhabi - ADNEC

Eén van de meest moderne beurscentra van de wereld - uitgerust met een zeer effectieve zonne-installatie van WOLF.

Wenen - Europlaza Wenen

Voor het perfecte klimaat in de kantoor- en vergaderruimtes zorgen 13 KG-Top luchtbehandelingskasten van WOLF.

Wenen - Viertel Zwei

In de uiterst moderne gebouwen werd een hoog rendement WOLF luchtbehandelingssysteem geïntegreerd.

Courbevoie - Tour First

Een optimaal klimaat in het hoogste gebouw van Frankrijk dankzij 16 luchtbehandelingskasten van WOLF.

Mainz - Werner & Mertz GmbH

Uitermate duurzaam en milieubewust bouwen met WOLF luchtbehandelingskasten.

Wenen - Riverside

Het Shopping-Center in Wenen biedt het juiste aangename klimaat dankzij de WOLF luchtbehandelingskasten en ventilatieunits.

St. Petersburg - Volvo Centrum

Voor de autonome voorziening van het autobedrijf met warmte en stroom zorgt een warmtekrachtkoppeling uit de fabriek van WOLF.

Logistiekcentra

Eén van de grootste internationale online-webwinkels kiest bij de uitbreiding van vier locaties voor klimaattechniek van WOLF.

Dieselkrachtcentrales

WOLF zorgt met luchtbehandelingskasten voor de best mogelijke beluchting en ontluchting van de machinehal.

Eschenbach - Netzaberg Housing Area

De eengezinswoningen ontvangen hun warmte en warm water door een veelvoud aan Wolf HR-gaswandtoestellen.

Woningbouw China

Veel van de woonobjecten zijn gebaseerd op de efficiënte en compacte HR-gaswandketels van WOLF.

Enschede - ArtEZ

Sinds de renovatie zorgen meerdere WOLF luchtbehandelingskasten voor een optimaal binnenklimaat.

Düsseldorf - Studentenwerk

Het woonobject wordt op basis van een warmtekrachtkoppeling van de WOLF-groep van warmte voorzien.

Moskou - Kremlin

Een veelvoud aan WOLF luchtbehandelingskasten maken in 800 ruimtes een continue luchtverversing mogelijk.

Wenen - Amalienbad

Een efficiënte warmteterugwinning telt tot het middelpunt teneinde aan de hoge eisen te kunnen voldoen.

Kilchberg - overdekt zwembad

Een optimale regeling van de luchtvochtigheid en bescherming van de bouwsubstantie in één van de grootste zwembaden dankzij WOLF.

Wuppertal - Rainbow Park

Sinds de modernisering zorgt hier o.a. een WOLF warmtekrachtkoppeling voor een optimaal klimaat.

Mainburg - stad

De gemeentelijke energiewinning Mainburg maakt sinds haar complete renovatie gebruik van een moderne warmtekrachtkoppeling van WOLF.

Amstetten - Landesklinikum

In dit streekziekenhuis wordt gebruik gemaakt van WOLF luchtbehandelings- en ventilatie-installaties in een extra hygiëne-versie.

Download van alle referenties

Hier kunt u onze complete referentielijst als PDF downloaden.